Balto Miško idėja

  •  

    2013 pradėdama Balto miško veiklą negalėjau net įsivaizduoti kiek daug prekės ženklų yra Lietuvoje, ir kitose Baltijos šalyse. Pradžioje prekiavome penkiais prekių ženklais, bet planavome augti ir tikėjausi atrasti bent dešimt. Šiandien Baltame Miške rasite prekių iš daugiau nei 100 kūrėjų. Dar daugiau kaip šimtas yra laukiančiujų sąraše, nes tiesiog neturime pakankamai erdvės ekspozicijoms. Ši įvairovė, atspindi viso mados sektoriaus proveržį, ir paskatino vystyti Balta Miška kaip šviezios mados platformą apjungiančią online ir offlne prekyba, edukacinius ir pramoginius mados renginius, komunikciją ir konsultacijas.

     

     

    Balto Miško veiklos modelis stovi ant kelių pamatinių idėjų.

    Pirma - kuravimas. Pirmas ir svarbiausias mūsų uždavinys - atrasti įdomiausius produktus atspindinčius laikmečio dvasią ir telpančius į Balto Miško estitikos sąmpratą. Tai kuratorinis procesas, kurio metu iš atskirų dalių sukuriama vientisa stilistika. Atrinkdami prekes neribojame savęs nei prekių kategorijomis nei kainodara, bet keliame tikslą sukurti gyvybinga aplinką ir siurprizo jausmą. Siekiame, kad pas mus pirkėjas rastų eksperimentinių, meniškų gaminių - nebetelpančių į tradicinių drabužių parduotuvių rėmus.

     

     

    Per savaitę įvertiname daugiau nei dešimt naujų pasiūlymų gautų iš prekių ženklų. Maždaug kas mėnesį atrenkame vieną naują ženklą, kurio produktais pradedame prekiauti. Nauji produktai lentynas papildo kas keletą dienų. Apie 60% visų mūsų partnerių yra nuolatiniai, apie 40% viso asortimento nuolatos kintantis. 

     

    Mūsų atrankos metodas yra viena dalimi racionalus ir sistemiskas: vertiname produkto kokybinius parametrus, marketingą, kainodarą ir pan,; kita dalimi: paremtas emocija ir intuicija.

    Baltas Miškas šiek tiek panašus į startup akseleratorių - nuolatos ieškome naujų perspektyvių brendų, siūlančių išskirtinius kūrinius, prie kurių sėkmės galėtume prisidėti savo patirtimi, kontaktais ir žinoma pardavimais. 

    Antras - komunikacija. Daugelis prekės ženklų, kuriais prekiaujame yra nauji ir nėra plačiai žinomi. Tačau visi turi unikalų požiūrį į madą ir savitą stiliaus viziją. Kuo išskirtinesni produktai ir jų autorių vizijos, tuo didesnis poreikis efektyviai komunikacijai apie gaminio privalumus ir savybes.

    Siekiame būti lyg garsiakalbis plačiai skeidžiantis prekės ženklų vizijas. Prekės ženklo pasakojama istorija, atspindima pasaulėžiūra yra neatsiejama produkto dalis. Įsigydami gaminį, visuomet perkame ir dalelę jo kurėjų filosfijos. 

    Dalindamiesi informacija ir įžvalgomis siekiame kurti ilgalaikiu ryšiu paremtą pasitikejimą. Tam tikslui pasitelkiame įvairias priemones: gyvus renginius, naujienlaiškius, socialines medias. Taip pat organizuojame popu-up inicatyvas, kurių metu prekių ženklai turi galimymbę išsamiau prisitayti pirkėjams. 

    Siekiame, kad Balto Miško reputacija būtų tarytum kokybės štampas, užtikrinantis jog prekės esančios Baltame Miške vertos pirkėjų dėmesio ir mokamų pinigų.