Baltame Miške suvienijome daugiau nei šimto Lietuviškų prekių ženklų produkciją.
Tai reiškia, nepalyginamai platesnes keitimo galimybes, jei dėl kažkokių priežasčių pirkinys netiko.
Kašmyras intriguoja, tačiau ir truputį glumina, savo paslaptinga kilme, savybėmis, priežiūra. Šį, vieną vertingiausių natūralių audinių, verta pažinti geriau.
Atsakome į keturis dažniausiai, Lietuviškų prekių ženklų pagamintų kašmyro gaminių pirkėjus dominančius klausimus.
Tie, kas yra susidūrę su "Baltas Miškas" dovanų kuponais, žino, kad jų dizainas yra asmeniškesnis ir savitesnis nei daugelio prekybininkų. Taip yra todėl, kad kuponų dizainą (kaip ir visas kitas svetainėje esančias iliustracijas), remdamiesi savo intuicijia, momento idėjomis ir mėgiama stilistika, kuriame patys.
Su Baltas Miškas POP-up (beje, vis dar neusugalvojame geresnio pavadinimo. Patarkite!) siekiame truputį panašaus "trečios vietos" efekto pasaugos mados ir dizaino prekybai.
Mūsų siūlomas sprendimas yra skirtas nedideliems mados ir dizaino prekių ženklams nebenorintiems būti tik online, tačiau nepasirengusiems ar strategiškai nepageidaujantiems savos fizinės parduotuvės ir susijusių atsakomybių.
Matome vis daugiau Lietuviškų prekių ženklų žvelgiančių už savo verslo ribų ir prisidedančių prie vienokių ar kitokių iniciatyvų, tausojančių aplinką ir visuomenės gerovę.
Pradedame prekių ženklų ir jų iniciatyvų suvestinę.
Net jei tikro 100% tvarumo nepasiekė nei vienas, kviečiame švęsti pastangas ir žingsnius teigiama linkme.
Siūlome labai paprastą būdą parduoti ir pirkti nauodotus Lietuvių kūrėjų drabužius ir aksesuarus.
Geriausios dovanos yra nepakartojamai savitos, atspindinčios tiek gavėjo, tiek dovanotojo asmenybes.
Tačiau net ir nujaučiant, kokia galėtų būti labiausiai džiuginanti dovana, kartais pristingame konkrečių idėjų.
Jūsų patogumui, dalinamės keliomis mūsų siūlomomis šventinių dovanų idėjomis.
Lietuvoje veikia tūkstančiai kūrybinių prekių ženklų.
Per daugiau nei dešimtetį veiklos metų tiesiogiai susidūrėme ir dirbome su šimtais iš jų.
Nutarėme pažvelgti į turimus duomenis ir atrasti dominuojančias tendencijas. Išanalizavome 362 įmones prekiaujančias drabužiais, aksesuarais ir namų dekoru ir atradome sekančius įžvalgas.
12-ąjame amžiuje išpopuliarėjusi merino avių vilna amžiams bėgant nepraranda populiarumo.
Ir ne veltui. Merino vilna pasižymi ištisa virtine gerų savybių.
Turbūt niekas nenorime lėtesnio lėktuvo ar išmaniojo telefono. Daugeliu atveju greitas aptarnavimas irgi yra pageidautinas. Lėtumas negali buti savitikslis, tačiau yra sričių, kur pilnatviškai patirčiai būtinas papildomas laikas, ir todėl yra gera turėti galimybę judėti skirtingais ritmais ir atrasti jų teikiamus privalumus.
Nepaisant to, kad drabužių dydžių standartizacija skaičiuoja jau beveik šimtmetį, nepriekaištingos sistemos dar nepavyko atrasti. Pavyzdžiui, SizeUSA projektas nuskenavo dešimtis tūkstančių moterų, ir atrado bent vienuolika skirtingų kūno tipų, bei tai, kad tik 8% moterų atitinka “smėlio laikrodžio” formas. Tokie rezultatai sufleruoja, kad tikro proveržio turbūt sulauksime ne standartizacijos, o personalizacijos srityje.
Žvelgiant į Lelijos teritorijos atnaujinimo projektus, akivaizdu, kad architektūrinį paveldą jau išmokome vertinti ir tausoti. Galbūt ateityje, atsiras kūrybingų verslininkų, gebančių įžvelgti minkštesnės formos, intelektinio paveldo vertę, ir ant jų pamatų sukurti sėkmingus mados prekių ženklus.
Šių dienų prabangios mados lyderiai nebėra inovatoriai, ir jų gaminiai dažniau perkami dėl statuso, o ne dėl išskirtinės jų vertės. Tai įvertinę, prekių ženklai vis dažniau senus gaminius išleidžia kaip naujus.
Daugelyje sričių tapo savaime suprantama tikėtis, kad gamyboje nebus naudojamos sveikatai kenksmingos medžiagos.
Deja, mados srityje situacija kitokia. ES tvarios tekstilės 2030 vizija numato, kad visi gaminiai parduodami ES atitiktų kelis bazinius tvarumo reikalavimus, vienas iš kurių "neturėtų sveikatai žalingų medžiagų".
Dideli Raudoni Batai, Vetements ir kaip kuriamos priimtinumo ir prabangos sampratos.
Kas sieja Havajietiškus Aloha maškinius ir neformalia penktadienio aprangą Lietuvos biuruose.
Bandymų vienokiais ar kitokiais būdais apjungti fizinę ir internetinę prekybą pastaraisiais metais nestinga. Lietuvoje taip pat yra galvojančių apie galimus sprendimus. Kokių pkyčių galime tikėtis, ir ar pasieksime techno omotenashi.
Tiksliai įvertinti gaminio tvarumo lygmenį vis dar yra nepaprastai sunku. Siekiant bent apytikriai užsitikrinti, kad renkamės tvarų gaminį, pareikalaus pastangų. Susipažinimas su pagrindiniai tvarios mados sertifikatais ir programomis yra gera vieta pradėti saviedukacijos kelią.
Nepaisant nesuskaičiuojamų privalumų lyginant su sintetika, natūralumas pareikalaus kompromisų.
Gaminių tvarumo sampratos ir kriterijai vis dar tebėra kuriami. Tačiau net ir trūkstant pilnos informacijos, jau turime vis daugiau prekių ženklų, dedanči pastangas tvarumo linkme. Siekiant pagelbėti pirkėjams rinktis informuočiau, artimiausiu metu Baltame Miške pradėsime šalia aprašymų pateikti ir tvarumo reitingą.
Naudotos mados arba re-commerce sritis auga greičiau nei visa mados rinka ir spėjama, kad ir toliau sparčiai augs. Tačiau dėvėtų drabužių verslo potencialui tampant vis reikšmingesniam, ankstyvi rinkos lyderiai, susiduria su vis didesne konkurencija.
Visą mados pramonę galima suskirstyti į dvi pagrindines grupes. Vienoje spektro pusėje yra tokie prekių ženklai, kaip Shein. Jų tikslas gaminti kuo pigiau ir kuo didesniais kiekiais. Kitoje spektro pusėje yra, taip vadinami, Veblen produktai.
Siekiant vartoti informuotai ir tvariai, verta reikalauti skaidrumo ne tik iš didžiųjų prekių ženklų, bet ir iš naujų, alternatyvą greitai madai siūlančių, gamintojų.
Tikime, kad įvairūs viešinimo projektai yra naudingi. Todėl darome ir savo mažą indėlį ir jau keletą metų kuriame viešą Lietuviškų prekių ženklų sąrašą. Jame rasite virš trijų šimtų, jūsų dėmesio vertų kūrėjų sąrašą.
Prekių grąžinimas ir keitimas tapo tokia neatsiejama apsipirkimo online dalimi, kad pamirštame, jog iš tiesų tai tėra laikinas sprendimas sisteminiam trūkumui pašalinti. Realybė yra tokia, kad el. parduotuvės nepateikia pakankamai informacijos įgalinčios pirkėją tinkamai pasirinkti.
Prognozuojama, kad šiemet Shein aplenks Inditex grupę, valdančią Zara ir kitus greitos mados prekių ženklus.
Baltas Miškas grąžintų gaminių neišmeta. Visi geros būsenos produktai bus kruopščiai apdoroti ir grąžinti į prekybą. Siekiantys vartoti tvariau, turės peržvelgti savo įprastą prekių grąžinimo kultūrą. Dėmesinga akimirka skirta šiam veiksmui leis išsaugoti gaminį geros būsenos ir tinkamą tolesniam naudojimui.