Prekių katalogas

Auganti dėvėtų drabužių vertė

  • Auganti dėvėtų drabužių vertė

    Naudotos mados arba re-commerce sritis auga greičiau nei visa mados rinka ir spėjama, kad ir toliau sparčiai augs. Tačiau dėvėtų drabužių verslo potencialui tampant vis reikšmingesniam, ankstyvi rinkos lyderiai, susiduria su vis didesne konkurencija. 

    Sveiki,

    Korėjiečių interetinio verslo lyderis, Naver, įsigijo vieną didžiausių dėvėtų drabužių platformų Poshmark (Nuoroda). Sandoris sulaukė nemažai susidomėjimo ir viena iš kontroversijų yra sandorio suma. Poshmark buvo įsigytas už 1,2 mlrd. USD, nors vos daugiau nei prieš metus buvo vertinamas daugiau nei septyniais milijardais.

    Naudotos mados arba re-commerce sritis auga greičiau nei visa mados rinka ir spėjama, kad ir toliau sparčiai augs. Tačiau dėvėtų drabužių verslo potencialui tampant vis reikšmingesniam, ankstyvi rinkos lyderiai, tokie kaip Poshmark, susiduria su vis didesne konkurencija.

    Be kitų platformų, vis dažniau dėvėtų drabužių supirkimu ir perpardavimu pradeda užsiimti patys prekių ženklai (Nuoroda). Re-commerce platformas pradeda diegti tiek prabangūs prekių ženklai, tiek greitos mados atstovai, kaip pavyzdžiui Boohoo, tiek sporto prekių ženklai, tokie kaip On (Nuoroda).

    Greitos mados dėmesys naudotų drabužių platformoms neatsitiktinis. Nepaisant priekaištų dėl prastos kokybės ir vienkartiniškumo, greitos mados prekių ženklai yra vieni populiariausių naudotų drabužių mados platformose. Pirmam dešimtuke rasime Zara, H&M, Boohoo, Pretty Little Thing ir keletą kitų (Nuoroda).

    Prekių ženklų tiesioginis dalyvavimas perparduodant savus nauodotus produktus turi keletą privalumų. Šios veiklos komercializacija skatina skirti daugiau dėmesio kokybei ir suteikia galimybę, iš to pačio gaminio uždirbti kelis kartus.

    Farfetch prognozuoja, kad ateityje naudota ir nauja mada persilies ir užsukę į elektroninę parduotuvę turėsime galimybę rinktis ar norime įsigyti naują ar dėvetą gaminio versiją. Mums tokia ateities vizija atrodo patraukli ir tikimės, jog Lietuviški prekių ženklai irgi aktyviau įsilies į šią sritį.