Bordo diena
-

Prieš kelias savaites, viena rytą, žvelgdami į Facebook analizę, pastebėjome, kad vienas iš įrašų sulaukia ženkliai sparčiau dėmesio nei kiti.
Tai buvo įrašas, kuriame pasidalinome Beatos Nicholson išsirinkta suknele.
Ši bordo spalvos suknele buvo iš „Baltas Miskas“ butike veikiančio FG Atelier pop-up’o.
Nors butike veikiančių pop-up gaminių www.baltasmiskas.lt asortimente dažniausiai neturime, šį kartą pasiūlėme FG Atelier patalpinti suknele ir el. parduotuvėje. Už mažiau nei valandos suknele buvo galima įsigyti www.baltasmiskas.lt.
Valdantys savo el. parduotuves žino, kad patalpintas gaminys retai kada iškart sulaukia dėmesio.
Šis kartas buvo kitoks.
Šimtai, o vėliau tūkstančiai lankytojų, tiek iš Facebook, tiek iš Google paieškos, suknelės puslapį aplankė jau tą pačią dieną.
Už kelių minučių buvo nupirkta pirma suknele, o dienos pabaigoje skaičiavome dešimtis parduotų.
Tokia situacija mums nėra kasdienė.
Prekiaujame nedidelių lietuviškų prekių ženklų gaminiais, ir pavieniai gaminiai retai kada sulaukia tokio išskirtinio dėmesio (nors per pastarąsias savaites turėjome ir dar vieną panašią „žvaigždę“).
Nors šis bordo suknelės atvejis yra netipinis savo dydžiu, mūsų atveju dėmesys pavieniams gaminiams ar prekių ženklams dažniausiai yra rezultatas vienokių ar kitokių visų viešinimo kampanijų.
Šiuo atveju dėmesio centre buvo pop-up gaminys ir todėl rezultatais su specialiu pasimėgavimu dalijamės kartu su FG Atelier.
Sužinokite daugiau apie Baltas Miškas butike veikiančius Pop-up'us ir nuomos galimybes
-
-

Daugiau įkvėpto pasirinkimo
Naujienlaiškiai kuriuose: idėjos, įžvalgos ir kuruoti Lietuvių dizainerių drabužių, aksesuarų ir dizaino objektų pasiūlymai


