Valiuta:

Prekių katalogas

Greitos mados pamokos tvariai madai

Greitos mados pamokos tvariai madai

Prognozuojama, kad šiemet Shein aplenks Inditex grupę, valdančią Zara ir kitus greitos mados prekių ženklus. 

Sveiki,

Prognozuojama, kad šiemet Shein aplenks Inditex grupę, valdančią Zara ir kitus greitos mados prekių ženklus. Nuoroda

Nepaisant dydžio, Shein išlieka mažai žinomas. Iš dalies tai paaiškinama tuo, kad Shein skirtingai nei kiti greitos mados prekių ženklai neturi parduotuvių žymosiose miestų gatvėse, ir neturi įspūdingų reklaminių kampanijų.

Kita priežastis yra ta, kad Shein nėra prekės ženklas, kuriuo didžiuojamasi. Masiškai, kvestionuotinomis sąlygomis, iš kvestionuotinos kokybės audinių, pagaminti produktai, kuriuos parduoda Shein, yra tarytum antitezė subalansuotai madai.

Tačiau paradoksaliai, Shein komercinė sėkmė gali suteikti naudingų įžvalgų prekių ženklams, siekiantiems tvarumo. Pavyzdžiui, dėka ypatingai optimizuotos, lanksčios gamybos sistemos (Nuoroda), Shein dirba iš esmės be likučių ir parduoda 98% visų pagamintų dabužių. Tai yra ypatingai geras rodiklis, kuriuo galėtų didžiuotis ir tvarūs prekės ženklas.

Atidūs naujienlaiškio skaitytojai neabejotinai pastebėjo, kad apie Shein rašėme ir anksčiau (Nuoroda). Galime nesutikti su jų veiklos praktika, bet turime pripažinti, jog Shein, per mažiau nei dešimtmetį pasiekęs 30 mlrd. apyvartą, daro didesnį poveikį mados pasauliui nei bet kuris tvarios mados ženklas. Nors Shein, kaip ir bendrai greita mada, nėra tai, ką propoguojame, tikime, kad subalansuotos mados gamintojai ir prekybinkai gali daug ko iš jų pasimokyti.