Valiuta:

Prekių katalogas

Prekių grąžinimai ir geras aptarnavimas

Prekių grąžinimai ir geras aptarnavimas

Prekių grąžinimas ir keitimas tapo tokia neatsiejama apsipirkimo online dalimi, kad pamirštame, jog iš tiesų tai tėra laikinas sprendimas sisteminiam trūkumui pašalinti. Realybė yra tokia, kad el. parduotuvės nepateikia pakankamai informacijos įgalinčios pirkėją tinkamai pasirinkti.  

Sveiki,

Prekių grąžinimai ir keitimai tapo įprasta mados el. prekybos dalimi. Visoje el. komercijoje grąžinimai siekia maždaug 20%, o drabužių ir avalynės srityje yra dar aukštesni ir gali siekti ir 40%.

Vienos didžiausių platformų Shopify statistika rodo, kad dažniausios grąžinimo priežastys yra ne defektai ar panašūs kokybiniai aspektai, bet dydžiai. (Nuoroda). Prie augančių grąžinimų prisideda ir nemaža pirkėjų dalis iškart perkančių kelis dydžius to paties stiliaus, kad rastų tinkantį.

Grąžinimas ir keitimas tapo tokia neatsiejama apsipirkimo online dalimi, kad pamirštame, jog iš tiesų tai tėra laikinas sprendimas sisteminiam trūkumui pašalinti. Realybė yra tokia, kad el. parduotuvės nepateikia pakankamai informacijos įgalinčios pirkėją tinkamai pasirinkti. Tai pagrindžia ir tai, kad offline parduotuvių, kur pirkėjas gali gyvai patirti produktą, grąžinimai yra daugiau nei perpus mažesni.

Online prekyba negali prilygti tiesioginei patirčiai, bet yra keletas priemonių, kurios galėtų pagelbėti pirkėjams renkantis. Viena iš efektyviausių, bet vis dar nedažnai naudojamų yra User Generated Content arba UGC. Tai yra pirkėjų sukurtas turinys, kaip pavyzdžiui nuotraukos dėvint vieną ar kitą gamini arba atsiliepimai. Tokiu turiniu pasitiki triskart daugiau pirkėjų nei sukurtu paties prekės ženklo (Nuoroda). Tyrimai rodo, kad nuotraukos, kuriose gaminį dėvi įvairaus kūno sudėjimo žmonės, ne tik suteikia galimybę palyginti ir susidaryti vaizdą, kaip tiks būtent jums, bet ir sukuria teigiamą emocinio bendrumo patirtį (Nuoroda).

Ši kritika galioja ir mums. Baltame Miške pirkėjų atsiliepimų skiltys yra, tačiau jų nepropoguojame ir todėl jos išlieka neaktyvios. O galimybės įkelti vartotojų nuotraukas, šiandien dar visai neturime.

Mes ir toliau su malonumu keisime ir priimsime grąžinimus. Tačiau žvelgdami savikritiškai turime pripažinti, kad bent dalies iš jų galėtume išvengti pateikiant pilnavertiškesnę informaciją apie gaminius. Informacija suteikianti galimybę išvengti grąžinimų ir keitimų, tai ne tik būdas dirbti tvariau, bet ir tiesiog gera veiklos praktika, užtikrinant, kad pirkėjas iš pirmo kart gautų tai ko pageidavo.