Tiriame 300 Lietuviškų prekių ženklų

Lietuvoje veikia tūkstančiai kūrybinių prekių ženklų.
Per daugiau nei dešimtetį veiklos metų tiesiogiai susidūrėme ir dirbome su šimtais iš jų.
Nutarėme pažvelgti į turimus duomenis ir atrasti dominuojančias tendencijas. Išanalizavome 362 įmones prekiaujančias drabužiais, aksesuarais ir namų dekoru ir atradome sekančius įžvalgas.
Stulbinantis pasirinkimas
Lietuvoje veikia tūkstančiai kūrybinių prekių ženklų.
Per daugiau nei dešimtetį veiklos metų tiesiogiai susidūrėme ir dirbome su šimtais iš jų.
Nutarėme pažvelgti į turimus duomenis ir atrasti dominuojančias tendencijas. Išanalizavome 362 įmones prekiaujančias drabužiais, aksesuarais ir namų dekoru ir atradome sekančius įžvalgas.
Dėmesys įvairovei
Didžioji dauguma nėra vieno gaminio prekių ženklai ir siūlo ivairovę viršijančią 11 skirtingų modelių.
Prekyba keliasi online
Beveik pusė prekių ženklų prekiauja online. Maždaug tolygiai įmonių (po 6%) užsiima prekyba užsienyje ir butikuose Vilniuje bei kituose Lietuvos miestuose.
Socialiai tinklai tebėra nepakeičiami
Socialiniai tiklai išlieka pačia populiariausia informacijos sklaidos priemone, kuria naujojasi daugiau nei 60% procentų prekių ženklų. Antroje vietoje yra mokama reklama internete ir šia priemone naduojasi apie 13% įmonių.
Turite minčių?
Kviečiame susisiekti jei turite klausimų ar pasiūlymų susijusių su šia analize.