Apie mus ir kontaktai

  •  

    Baltas Miškas -  jauki vieta atrasti gaiviausią Baltijos šalių madą ir dizainą.

    Rinkitės iš daugiau kaip 1500 Baltiško dizaino gaminių.

    Mūsų krautuvėse ir elektroninėje parduotuvėje rasite mados ir dizaino gamininius iš daugiau kaip 100 kruopščiai atrinktų kūrėjų.
    Nepaliaujamai ieškome naujų talentų, todėl naujienos Baltame Miške dažnos. Tapkite aktyvios bendruomenės dalimi Facebook'e (mūsų jau 26 500! Ačiū), pasižvalgykite po Balto Miško kasdienybės užkulsius Instagram.

     

    KRAUTUVĖS

    + Vilniaus senamiestyje - Raugyklos g. 6, Vilnius 

    + Marriott viešbutyje Vilniuje - Rinktinės g. 3, Vilnius

     

    SPAUDOJE



     

     

     

     

     

     

    Susisiekite su mumis

    Siųsti 
     

    Užpildykite kontaktinę formą ir mes su Jumis ilgai netrukus susisieksime arba rašykite lape@baltasmiskas.lt skambinkite +370 693 11260.

     

    NAUJIENLAIŠKIS

    Balto Miško Susižavėjimų Naujienlaiškis yra savaitinis laiškas kuriame dalinamės mus sužavėjusia mada, architektūra, skaitiniais, dizainu ir fotografija.
     

     
    * Būtinas

    Ankstesni naujienlaiškiai

     

    REKVIZITAI

    MB "Šeimos prekyba"
    Įm. k. 303079995

    PVM kodas LT10008232310

    El. paštas: lape@baltasmiskas.lt
    Tel.: +370 693 11260     

     

    PREKYBA

    Jei gaminate kažką nuostabaus ir norėtumėte prekiauti Baltame Miške prašome užpildykite šį trumpą klausimyną. Ačiū.

     

    BALTO MŠKO IDĖJA 

    2016

     

     

    2013 pradėdama Balto miško veiklą negalėjau net įsivaizduoti kiek daug prekės ženklų yra Lietuvoje, ir kitose Baltijos šalyse. Pradžioje prekiavome penkiais prekių ženklais, bet planavome augti ir tikėjausi atrasti bent dešimt. Šiandien Baltame Miške rasite prekių iš daugiau nei 100 kūrėjų. Dar daugiau kaip šimtas yra laukiančiujų sąraše, nes tiesiog neturime pakankamai erdvės ekspozicijoms. Ši įvairovė, atspindi viso mados sektoriaus proveržį, ir paskatino vystyti Balta Miška kaip šviezios mados platformą apjungiančią online ir offlne prekyba, edukacinius ir pramoginius mados renginius, komunikciją ir konsultacijas.

     

     

    Balto Miško veiklos modelis stovi ant kelių pamatinių idėjų.

    Pirma - kuravimas. Pirmas ir svarbiausias mūsų uždavinys - atrasti įdomiausius produktus atspindinčius laikmečio dvasią ir telpančius į Balto Miško estitikos sąmpratą. Tai kuratorinis procesas, kurio metu iš atskirų dalių sukuriama vientisa stilistika. Atrinkdami prekes neribojame savęs nei prekių kategorijomis nei kainodara, bet keliame tikslą sukurti gyvybinga aplinką ir siurprizo jausmą. Siekiame, kad pas mus pirkėjas rastų eksperimentinių, meniškų gaminių - nebetelpančių į tradicinių drabužių parduotuvių rėmus.

     

     

    Per savaitę įvertiname daugiau nei dešimt naujų pasiūlymų gautų iš prekių ženklų. Maždaug kas mėnesį atrenkame vieną naują ženklą, kurio produktais pradedame prekiauti. Nauji produktai lentynas papildo kas keletą dienų. Apie 60% visų mūsų partnerių yra nuolatiniai, apie 40% viso asortimento nuolatos kintantis. 

     

    Mūsų atrankos metodas yra viena dalimi racionalus ir sistemiskas: vertiname produkto kokybinius parametrus, marketingą, kainodarą ir pan,; kita dalimi: paremtas emocija ir intuicija.

    Baltas Miškas šiek tiek panašus į startup akseleratorių - nuolatos ieškome naujų perspektyvių brendų, siūlančių išskirtinius kūrinius, prie kurių sėkmės galėtume prisidėti savo patirtimi, kontaktais ir žinoma pardavimais. 

    Antras - komunikacija. Daugelis prekės ženklų, kuriais prekiaujame yra nauji ir nėra plačiai žinomi. Tačau visi turi unikalų požiūrį į madą ir savitą stiliaus viziją. Kuo išskirtinesni produktai ir jų autorių vizijos, tuo didesnis poreikis efektyviai komunikacijai apie gaminio privalumus ir savybes.

    Siekiame būti lyg garsiakalbis plačiai skeidžiantis prekės ženklų vizijas. Prekės ženklo pasakojama istorija, atspindima pasaulėžiūra yra neatsiejama produkto dalis. Įsigydami gaminį, visuomet perkame ir dalelę jo kurėjų filosfijos. 

    Dalindamiesi informacija ir įžvalgomis siekiame kurti ilgalaikiu ryšiu paremtą pasitikejimą. Tam tikslui pasitelkiame įvairias priemones: gyvus renginius, naujienlaiškius, socialines medias. Taip pat organizuojame popu-up inicatyvas, kurių metu prekių ženklai turi galimymbę išsamiau prisitayti pirkėjams. 

    Siekiame, kad Balto Miško reputacija būtų tarytum kokybės štampas, užtikrinantis jog prekės esančios Baltame Miške vertos pirkėjų dėmesio ir mokamų pinigų.