Tiksliai įvertinti gaminio tvarumo lygmenį vis dar yra nepaprastai sunku. Siekiant bent apytikriai užsitikrinti, kad renkamės tvarų gaminį, pareikalaus pastangų. Susipažinimas su pagrindiniai tvarios mados sertifikatais ir programomis yra gera vieta pradėti saviedukacijos kelią.
Nepaisant nesuskaičiuojamų privalumų lyginant su sintetika, natūralumas pareikalaus kompromisų.
Gaminių tvarumo sampratos ir kriterijai vis dar tebėra kuriami. Tačiau net ir trūkstant pilnos informacijos, jau turime vis daugiau prekių ženklų, dedanči pastangas tvarumo linkme. Siekiant pagelbėti pirkėjams rinktis informuočiau, artimiausiu metu Baltame Miške pradėsime šalia aprašymų pateikti ir tvarumo reitingą.
Visą mados pramonę galima suskirstyti į dvi pagrindines grupes. Vienoje spektro pusėje yra tokie prekių ženklai, kaip Shein. Jų tikslas gaminti kuo pigiau ir kuo didesniais kiekiais. Kitoje spektro pusėje yra, taip vadinami, Veblen produktai.
Siekiant vartoti informuotai ir tvariai, verta reikalauti skaidrumo ne tik iš didžiųjų prekių ženklų, bet ir iš naujų, alternatyvą greitai madai siūlančių, gamintojų.
Naudotos mados arba re-commerce sritis auga greičiau nei visa mados rinka ir spėjama, kad ir toliau sparčiai augs. Tačiau dėvėtų drabužių verslo potencialui tampant vis reikšmingesniam, ankstyvi rinkos lyderiai, susiduria su vis didesne konkurencija.
Tikime, kad įvairūs viešinimo projektai yra naudingi. Todėl darome ir savo mažą indėlį ir jau keletą metų kuriame viešą Lietuviškų prekių ženklų sąrašą. Jame rasite virš trijų šimtų, jūsų dėmesio vertų kūrėjų sąrašą.
Prekių grąžinimas ir keitimas tapo tokia neatsiejama apsipirkimo online dalimi, kad pamirštame, jog iš tiesų tai tėra laikinas sprendimas sisteminiam trūkumui pašalinti. Realybė yra tokia, kad el. parduotuvės nepateikia pakankamai informacijos įgalinčios pirkėją tinkamai pasirinkti.
Prognozuojama, kad šiemet Shein aplenks Inditex grupę, valdančią Zara ir kitus greitos mados prekių ženklus.