Valiuta:
 

BLOGAS

Drabužių dėvėjimo menas

Šiandien, kai kasdien ieškome naujumo, sunku įsivaizduoti, kaip tokį siaurą garderobą turintis žmogus, galėtų būti vertinamas kaip stiliaus ikona. Bet galbūt neužilgo atsiras šiuolaikinių The Art of Wearing Clothes požiūrio interpretuotojų, kurie atras būdus kaip kurti įvaizdį per kokybę, dėmesį detalėms ir ilgalaikiškumui, o ne nesibaigiančiom naujumo paieškom.  

Hiperfiziška prekyba

Metams bėgant, beveik pasąmoningai Baltas Miškas irgi įgavo savo braižą. Ne, Baltame Miške nepatirsite hyperphysical retail ekstremalumų, tačiau, pojūčius stimuliuojame ir mes.  

Kokybės siekis industriniais laikais

Jei būtume pasekę Gandžio siūlytu keliu, ir gamintume drabužius tokiu savarankišku būdu, iš netoliese švariai užaugintos medvilnės, galbūt galėtume nepriklausyti nuo korporatyvinės politikos ir būti tikri, kad dėvime tai, kas yra pagaminta tikrai tvariai.

Tačiau mūsų dėvimų, industriniu būdu, didžiuliais kiekiais pagamintų drabužių kokybę kontroliuoti yra nepaprastai sunku.

Pavyzdžiui, H&M gamina apie 3 milijardus drabužių per metus. 

Belaukiant drabužių prenumeratos

Prieš kurį laiką atrodžiusi, kaip jau visai netolima ateitis, drabužių prenumerata, iki šiol netapo kasdienybe.

Manėme, kad paslaptingi algoritmai gebės nuspėti mūsų skonį geriau nei mes patys. Tačiau nepaisant daugelio bandymų ir kelių gana sėkmingų startuolių, kol kas toks apsipirkimo būdas, dažnai vadinamas “clothing in a box”, išlieka nišinis. 

Atverta drabužių gamyba

Mes, vartotojai, neturime intuityvaus pojūčio, kas yra draugiška aplinkai. Iš pažiūros neatskirsime organiškos medvilnės džinsų nuo įprastų, ar drabužių minkštintų draugišku aplinkai būdu nuo įprastinio. Galimų sprendimų rasime kitose srityse.    

Gražūs grąžinimai

Dauguma drabužių, kuriuos grąžiname pirkdami internetu iš didžiųjų prekių ženklų, yra tiesiog išmetami. Baltas Miškas grąžintų gaminių neišmeta. Butikai, tokie kaip mes, ir prekių ženklai, kuriuos pas mus rasite, esame tarytum kitoje greičio juostoje.  

Tvarios mados nėra

Tačiau yra tokių prekių ženklų, kurie deda sistemiškas pastangas ir aktyviai siekia tokiais tapti.

Popierinis socialinis tinklas

Draugų knygos idėja paprasta, tai vieta, kurioje jūsų draugai, aprašys apie save ir tave, jūsų bendrystę.

Nors knyga fizinė, jos kūrėjai neignoruoja interneto pasiekimų. Būtent todėl knygos turinys yra sustrūkturizuotas, panašiai kaip internetinė svetainė. Knyga turi savo UX, padėsiantį pildantiems nepasiklysti savose mintyse, o skaitytojams lengviau rasti norimą skiltį.  

Aromatinės žvakės - atmosferos kūrėjai

Aromatinės žvakės yra vienas lengviausių būdų akimirksniu pakeisti namų atmosferą. Liepsna, kad ir mažytė, ramina ir pakylėja. Kvapai persismelkia ne tik kambaryje kuriame dega žvakė, bet pasiekia ir tolimiausius namų kampelius. 

CandleCan dėka aromatinės žvakės įgavo dar vieną privalumą - išskirtinį šiuolaikišką dizainą.   

Persirengimo kabina namuose

Prekių keitimas ir grąžinimas.

Skamba formaliai, bet po šiuo ne elegantišku terminu slypi vienas svarbiausių el. prekybos pamatų.